Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

środa, 6 kwietnia 2011

Witam

Cześć! Przepraszam, że tak długo nie było żadnego odzewu z mojej strony, ale niespodziewanie trafiłam do szpitala i tylko w nielicznych chwilach miałam możliwość dorwania się do laptopa. Na chwilę obecną sytuacja na blogu nie ulegnie zmianie, ale aby go nie zawieszać może wy mi pomożecie? Piszcie do jakiejkolwiek z redaktorek (byle nie etatowych) aby się zapisać i pomóc mi w tym trudnym okresie w prowadzeniu bloga.
Pragnę jeszcze podziękować wspaniałej GlamGirl_Anna za oddanie i pracę jaką włożyła w prowadzenie bloga, podczas gdy ja sama nie mogłam tego robić, bardzo Ci dziekuję! Dzięki tobie, blog jako tako jeszcze się trzymam, mam nadzieje, że wraz z pomocą naszych wspaniałych czytelników wybijemy się (:
Pozdrawiam;
Lupin_Tonks

1 komentarz: